zlote technikum perspektywy 1 srebny medal ranking rzeszow technikum fb e dziennik YouTube

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU

76 rocznica powstania Polskiego Państwa Podziemnego i 25-lecie  Światowego Związku Żołnierzy AK – Okręg Podkarpacki

 

 Uroczystości z okazji 76. rocznicy powstania Polskiego Państwa Podziemnego połączone zostały  z obchodami jubileuszu 25-lecia powstania Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej – Okręgu Podkarpackiego. Zainaugurowała je Msza św. odprawiona w kościele pw. Św. Krzyża. Liturgii przewodniczył i homilię wygłosił ks. prałat Władysław Jagustyn, kapelan Światowego Związku Żołnierzy AK–Okręgu  Podkarpackiego.

Nowe boiska w ZSKU

24 września odbyły się Mistrzostwa Rzeszowa w Szachach Drużynowych. Zawody odbyły się systemem szwajcarskim – 7 rund.

Nasza drużyna w składzie : Paulina Salamon 1L, Adrian Majcher 1 L, Tomek Woźniak 3 TG, Joachim Gliński 3Lo1 zajęła 9 miejsce zdobywając 5 dużych punktów i 11,5 małych , opiekunem był P.Kustra.

W dniu 23.09.

2015r. uczniowie z klasy 1L pod opieką pań: L.Jasińskiej i D.Jopek-Olech uczestniczyli w lekcji bibliotecznej odbywającej się w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej. W trakcie spotkania młodzież zapoznała się z regulaminem biblioteki, zasadami wypożyczania książek, posługiwania się katalogami. Uczniowie poznali również księgozbiór biblioteczny oraz zbiory multimedialne i adiowizualne gromadzone w bibliotece.

 

W dniu 22.09.2015 odbyły się Sztafetowe Biegi Przełajowe w ramach Licealiady zorganizowane przez MOS Rzeszów . Zawodach wystąpiła reprezentacja naszej szkoły w kategorii chłopców i dziewcząt. Dystans do pokonania to 8x800 metrów .

W dniu 1.10.2015r. (czwartek) skrócone lekcje

 

OGŁOSZENIE !!!!!

WYWIADÓWKA DLA WSZYSTKICH KLAS 25.09.2015 (piątek) godz. 1600.

W dniu 17.09.2015 młodzież klas wojskowych pod opieką mgr Piotr Dobrzenieckiego uczestniczyła w Zlocie Organizacji Proobronnych Warszawie.

  • img_3072
  • img_3073
  • img_3074
  • img_3075
  • img_3076
  • img_3077

 

 

Do pobrania:
Pobierz plik (Dlaczego warto czytać książki.pdf)Dlaczego warto czytać książki[biblioteka]428 kB
Pobierz plik (resman_Dostep-do-systemu.pdf)Instrukcja dostępu do e-dziennika.pdf[e-dziennik]715 kB

liniaa

13112012 1427 2 2

"WYWIADÓWKA"

spotkanie Rodziców z wychowawcami

w dniu 24 listopada 2017r. godz.1600

 serdecznie zapraszamy

 

 

wyw

 

 

 

 liniaa

„Kto czyta książki, żyje podwójnie” (Umberto Eco)

Biblioteka Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie dzięki dotacji otrzymanej  w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa wzbogaciła się o wiele nowości wydawniczych. Przy sporządzaniu listy książek uwzględniono potrzeby i zainteresowania uczniów. Zachęcajmy młodzież do sięgania po dobrą literaturę i do korzystania z naszego księgozbioru, ponieważ …

                         ”Czytanie to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła” (Wisława Szymborska)

 Biblioteka jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00, w soboty i niedziele 8.00 – 13.00.

Dlaczego warto czytać książki?

Serdecznie zapraszamy!

liniaa

Co rodzic powinien wiedzieć w nowym roku szkolnym 2017/2018?

co rodzic powinien wiedziec

 

liniaa

ogłoszenie dla rodzicaW celu uzyskania lub przywrócenia dostępu do dziennika elektronicznego należy:

    Wejść na stronę www.portal.resman.pl i kliknąć link do dziennika elektronicznego. Następnie – „Przywracanie dostępu”.
    W wyświetlonym oknie w polu edycyjnym wpisać adres e-mail oraz zaznaczyć pole wyboru „Nie jestem robotem”. Mechanizm bezpieczeństwa może poprosić o zaznaczenie obrazków. Jeśli zestaw znaków na obrazku jest nieczytelny, można wygenerować następny obrazek. Następnie kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”.
    Po kliknięciu przycisku „Wyślij wiadomość”, jeśli wpisano poprawne znaki, na podany  adres e-mail zostanie wysłana informacja.
    Sprawdzić skrzynkę swojej poczty elektronicznej, powinna tam być wiadomość od ResMana z tematem „Aktywacja konta/przypomnienie hasła”. Jesli wiadomości nie ma to poczekać chwilę i odświeżyć listę wiadomości. W przeciwnym razie sprawdzić zakładkę spam, bo wiadomość mogła zostać wysłana właśnie tam. Przeczytać wiadomość, zapisać login (3 litery imienia 4 litery nazwiska i cyfry) i kliknąć link aktywacyjny podany w treści, aby nadać hasło.
    Wprowadzić hasło, którego będzie można używać logując się do e-dziennika i zapisać w bezpiecznym miejscu. Hasła i loginu nie udostępniać nikomu! Uczniom także.
    W oknie „Aktywacja konta” ponownie zaznaczyć pole wyboru „Nie jestem robotem”. Mechanizm bezpieczeństwa może poprosić o zaznaczenie obrazków.
    Po wpisaniu takiego samego hasła w obu polach, kliknąć przycisk „Ustaw nowe hasło”.
    Po kliknięciu „Ustaw nowe hasło”, wyświetli się informacja, że hasło użytkownika zostało zmienione.
    Od tego czasu wchodząc na stronę www.portal.resman.pl można się logować do dziennika elektronicznego podając login i hasło.

    e dziennikJeśli Rodzic posiada więcej niż jedno dziecko w tej samej szkole/różnych szkołach pracujących z dziennikiem firmy Vulcan wymagane jest podanie takich samych danych we wszystkich szkołach tj. imię, nazwisko, e-mail, pesel – dla rodziców, którzy nie podadzą numeru pesel zostanie zastosowane inne rozwiązanie.
    Jeśli nauczyciel posiada dziecko/dzieci w innej szkole, aby móc się zalogować do dziennika dziecka musi podać identyczne dane jak w przypadku logowania się do szkoły w której pracuje (imię, nazwisko, mail, pesel); w innym przypadku nie będzie miał dostępu do E-Dziennika dziecka, w tym celu należy udać się do sekretariatu/wychowawcy w celu poprawienia danych.
    Jeśli pracownik administracyjny posiada dziecko/dzieci w innej szkole, aby móc się zalogować do dziennika dziecka musi podać identyczne dane jak w przypadku logowania się do aplikacji VEdukacja (imię, nazwisko, mail, pesel); w innym przypadku nie będzie miał dostępu do E-Dziennika dziecka, w tym celu należy udać się do sekretariatu/wychowawcy w celu poprawienia danych.

liniaa

Dokumenty związane z działalnością szkoły:

  • STATUT SZKOŁY
  • WEWNĄTRZSZKOLNY SYTEM OCENIANIA
  • REGULAMINY SZKOLNE

są do wglądu w bibliotece szkolnej.

PRZEDMIOTOWE SYSTEMY OCENIANIA z poszczególnych przedmiotów są dostępne w bibliotece szkolnej a także u nauczyciela prowadzącego dany przedmiot.

liniaa

W dniach 07-10.07.2015 nasza młodzież uczestniczyła w wakacyjnym obozie. W tym roku miał on charakter zgrupowania z elementami nauki żeglarstwa, kajakarstwa i windsurfing.

Zajęcia prowadzone były przez instruktorów AZS Uniwersytetu Rzeszowskiego. Bazą wypadową była wyspa Energetyk /Polańczyka. Opiekunami podczas zgrupowania była mgr Sylwia Kordas i mgr Piotr Dobrzeniecki.

Rozpoczęcie roku szkolnego w dniu 1.09.2015r. (wtorek)

godz. 800 Msza Święta w kościele Podwyższenia Krzyża Świętego

godz. 900 spotkanie wszystkich uczniów w sali gimnastycznej.

 1 września 2015 roku dyrektor naczelny Bogdan Rączy rozpoczął nowy rok szkolny.Do naszego grona dołączyli pierwszoklasiści, których serdecznie powitał vicedyrektor Grzegorz Kołodziej. Od tego roku wśród nas są uczniowie, którzy wybrali zawód technika automatyka ruchu kolejowego; kierunek ten powstał dzięki  porozumieniu z PKP PLK. Poza tym, na prośbę uczniów, w technikum budowlanym młodzież ma zajęcia z architektury i urbanistyki.

W czasie wakacji przed budynkiem naszej szkoły powstały nowoczesne boiska do piłki ręcznej i nożnej, z których z radością będziemy korzystać.

Wszystkim życzymy dobrego roku, wielu sukcesów i realizacji planów !

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu