zlote technikum perspektywy 1 srebny medal ranking rzeszow technikum fb e dziennik YouTube

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU

UWAGA egzaminy poprawkowe dla słuchaczy szkoły zaocznej ( LO i SPol )

Odbędą się :

25 sierpnia 2018r. ( sobota )– egzaminy pisemne – godz. 9.00

26 sierpnia 2018r. ( niedziela ) – egzaminy ustne – godz. 9.00

Termin sesji poprawkowej dla słuchaczy LO i SPol zaocznej: 25 i 26 sierpień 2018r. Egzaminy będą rozpoczynać się o godz. 9.00
Szczegółowy harmonogram będzie udostępniony na stronie początkiem sierpnia 2018r.

OGŁOSZENIE zakonczenie

-  dla słuchaczy semestru 4PA (technik administracji)

Rozdanie świadectw odbędzie się 22.06.2018r. o godz.10.00, proszę zgłaszać się do sekretariatu szkoły zaocznej.

opiekunka semestru Krystyna Sagan

ikona warning1HARMONOGRAM EGZAMINU MATURALNEGO 2018 - DLA SZKÓŁ DLA DOROSŁYCH

matura2 dorosli

matura3 dorosli

matura1 dorosli

wielkanoc 2018 dzienne

SESJA EGZAMINACYJNA LICEUM OGOLNOSZTAŁCĄCE DLA DOROSŁYCH ZAOCZNE

 

VI LO

Egzaminy pisemne

przedmiot

nauczyciel

data

godz.

sala

j. polski

A. Lewicka

25.03.2018

9.40

 

103

j. angielski

I. Sagan

24.03.2018

9.40

 

113

matematyka

A. Chłopik

24.03.2018

8.00

109

 

Egzaminy ustne

j. polski

A. Lewicka

8.04.2018

11.10

 

108

j. angielski

I. Sagan

7.04.2018

11.10

 

113

   historia i społ.

M. Styka

14.04.2018

13.04.2018r.

8.00

 

16.30

110

geografia

R. Barłowski

8.04.2018

11.10

 

9

matematyka

A. Chłopik

14.04.2018

13.04.2018r.

8.00

16.30

109

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu