zlote technikum perspektywy 1 srebny medal ranking rzeszow technikum fb e dziennik YouTube

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU

Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                                                                                                                                 Rzeszów, dnia 11.12.2017

……………………………………………………..                                                                                                                                   

       pieczątka zamawiającego

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający   Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4

                                                          nazwa Zamawiającego

zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia Dostawa warzyw, owoców do stołówki szkolnej ZSKU
  2. Wymagania dotyczące:

1)Opis przedmiotu zamówienia                                                                                                            

Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie lub pisemnie przez zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I. Ogólna ilość zamówienia może się zmieniać ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić ilości żywionych w ciągu roku kalendarzowym. Wszystkie dostarczone artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania HACCP. Owoce świeże muszą być dostarczane w dniu obiadowym. Warzywa np. buraki, pietruszka, kapusta kiszona i inne uzgodnione z zamawiającym muszą być przywożone pięć razy w tygodniu.

Soki owocowe lub soki warzywne nie mogą zawierać cukrów , a jedynie cukry naturalnie występujące w owocach. W przypadku tych soków wyklucza się możliwość używania substancji konserwujących , zabronione jest również dodawanie jakichkolwiek barwników.

Artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. dotyczy załącznika nr II.

PAKIET NR VII

WARZYWA OWOCE NAPOJE

L.p.

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

1.       

Jabłka

kg

3270

2.       

Cytryny

kg

36,50

3.       

Banany

kg

3559

4.       

Szczypiorek pęk

szt

1220

5.       

Cebula

kg

560

6.       

Cebula zielona pęk

szt

10

7.       

Kapusta kiszona o niskiej zawartości sodu/soli naturalna fermentacja mlekowa(wiaderko10 kg)

kg

475

8.       

Kapusta biała

kg

787

9.       

Kapusta czerwona

kg

335

10.   

Kapusta pekińska

szt

651

11.   

Rzodkiewka pęk

szt

298

12.   

Pieczarki świeże

kg

247

13.   

Pomidory

kg

736

14.   

Ogórki kiszone (wiaderko 10kg)naturalna fermentacja mlekowa o niskiej zawartości sodu/ soli

kg

618

15.   

Ogórki świeże

kg

325

16.   

Sałata zielona

szt.

1080

17.   

Marchew

kg

2400

18.   

Burak ćwikłowy

kg

1250

19.   

Seler korzeń

kg

635

20.   

Natka pietruszki pęk

szt.

1235

21.   

Fasola -;Bomba”

kg

160

22.   

Groch łuszczony

kg

101

23.   

Czosnek-polski

kg

20

24.   

Ziemniaki worek15kg

kg

11090.00

25.   

Fasola tyczna duży Jaś

kg

25

26.   

Papryka świeża czerwona

kg

730

27.   

Mandarynki

kg

572

28.   

Winogrono białe

kg

63

29.   

Winogrono ciemne

kg

63

30.   

Koper pęk

szt.

1140

31.   

Czekolada gorzka 70% miazgi kakaowej 100g

szt.

250

32.   

Woda Niegazowana0,5l nisko lub średnio zmineralizowana

szt.

500

33.   

Sok100% 200ml. jabłko

Bez dodatku cukrów i substancji słodzących

szt.

195

34.   

Sok 100% 200ml pomarańcza bez dodatku cukru i substancji słodzących

szt.

3440

35.   

Roszponka op100g

szt.

106

36.   

Arbuz

kg

62

37.   

Pomarańcza

kg

994

38.   

Kiwi

kg

323

39.   

Pory

szt

1574

40.   

Grejpfruty

kg

100

41.   

Sałata lodowa

szt

1050

42.   

Seler naciowy

szt

174

43.   

Truskawki świeże

kg

50

44.   

Ziemniaki młode

kg

200

45.   

Fasola szparagowa żółta

kg

50

46.   

Nektarynka

kg

258

47.   

Mix sałat z roszponką 150 g

szt

101

48.   

Rukola sałatkowa op100g

szt

13

49.   

Gruszki

kg

746

50.   

Śliwki

Kg

20

51.   

Soczewica czerwona 350g

Kg

10

52.   

Ciecierzyca400g

Kg

47,50

53.   

Pomidory Cherry500g

kg

9,50

54.   

Szpinak świeży op. 100g

szt

100

55.   

Cukinia

kg

40

           56

Kiełki pszenicy-op-50g

szt

5

           57

Kiełki rzodkiewki op-50g

szt

10

58

Śliwki suszone125g

szt

10

59

Morele suszone100g

szt

10

60

Orzechy włoskie bez łupin 100g

szt

10

61

Dynia

kg

10

       

2) terminu wykonania zamówienia: od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.                                                                                                                                     3) terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,                                                                                                                                                                               4) kryteria oceny ofert: cena 100%                                                                                                                                                                                                                 - otwarcie nastąpi: 18.12.2017r. o godz. 9:15                                                                                                                                                                                                               5) innych warunków realizacji zamówienia:                                                                                                                                                                                                  6. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do dnia 18.12.2017r. do godz. 9:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Dostawa warzyw i owoców do stołówki ZSKU na 2018r.

                                                                  

                                                                                                                                                         ………………………………………………………………..

                                                                                                                                                                                                         Podpis i pieczęć Dyrektora

                                                                                                                                                                                                                                                      Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                           Rzeszów,………………..r.

TREŚĆ OFERTY

Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................

wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

za:

 

 

WARZYWA OWOCE NAPOJE

L.p.

Nazwa produktu

J.m.

Ilość

Cena jednostkowa netto

vat

Cena jednostkowa brutto

Wartość brutto (netto+vat)

1.       

Jabłka

kg

3270

       

2.       

Cytryny

kg

36,50

       

3.       

Banany

kg

3559

       

4.       

Szczypiorek pęk

szt

1220

       

5.       

Cebula

kg

560

       

6.       

Cebula zielona pęk

szt

10

       

7.       

Kapusta kiszona o niskiej zawartości sodu/soli naturalna fermentacja mlekowa(wiaderko10 kg)

kg

475

       

8.       

Kapusta biała

kg

787

       

9.       

Kapusta czerwona

kg

335

       

10.   

Kapusta pekińska

szt

651

       

11.   

Rzodkiewka pęk

szt

298

       

12.   

Pieczarki świeże

kg

247

       

13.   

Pomidory

kg

736

       

14.   

Ogórki kiszone (wiaderko 10kg)naturalna fermentacja mlekowa o niskiej zawartości sodu/ soli

kg

618

       

15.   

Ogórki świeże

kg

325

       

16.   

Sałata zielona

szt.

1080

       

17.   

Marchew

kg

2400

       

18.   

Burak ćwikłowy

kg

1250

       

19.   

Seler korzeń

kg

635

       

20.   

Natka pietruszki pęk

szt.

1235

       

21.   

Fasola -;Bomba”

kg

160

       

22.   

Groch łuszczony

kg

101

       

23.   

Czosnek-polski

kg

20

       

24.   

Ziemniaki worek15kg

kg

11090.00

       

25.   

Fasola tyczna duży Jaś

kg

25

       

26.   

Papryka świeża czerwona

kg

730

       

27.   

Mandarynki

kg

572

       

28.   

Winogrono białe

kg

63

       

29.   

Winogrono ciemne

kg

63

       

30.   

Koper pęk

szt.

1140

       

31.   

Czekolada gorzka 70% miazgi kakaowej 100g

szt.

250

       

32.   

Woda Niegazowana0,5l nisko lub średnio zmineralizowana

szt.

500

       

33.   

Sok100% 200ml. jabłko

Bez dodatku cukrów i substancji słodzących

szt.

195

       

34.   

Sok 100% 200ml pomarańcza bez dodatku cukru i substancji słodzących

szt.

3440

       

35.   

Roszponka op100g

szt.

106

       

36.   

Arbuz

kg

62

       

37.   

Pomarańcza

kg

994

       

38.   

Kiwi

kg

323

       

39.   

Pory

szt

1574

       

40.   

Grejpfruty

kg

100

       

41.   

Sałata lodowa

szt

1050

       

42.   

Seler naciowy

szt

174

       

43.   

Truskawki świeże

kg

50

       

44.   

Ziemniaki młode

kg

200

       

45.   

Fasola szparagowa żółta

kg

50

       

46.   

Nektarynka

kg

258

       

47.   

Mix sałat z roszponką 150 g

szt

101

       

48.   

Rukola sałatkowa op100g

szt

13

       

49.   

Gruszki

kg

746

       

50.   

Śliwki

Kg

20

       

51.   

Soczewica czerwona 350g

Kg

10

       

52.   

Ciecierzyca400g

Kg

47,50

       

53.   

Pomidory Cherry500g

kg

9,50

       

54.   

Szpinak świeży op. 100g

szt

100

       

55.   

Cukinia

kg

40

       

56.   

Kiełki pszenicy-op-50g

szt

5

       

57.   

Kiełki rzodkiewki op-50g

szt

10

       

58.   

Śliwki suszone125g

szt

10

       

59.   

Morele suszone100g

szt

10

       

60.   

Orzechy włoskie bez łupin 100g

szt

10

       

61.   

Dynia

kg

10

       
 

Wartość razem

           

- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………

- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..                                                                                                                                         Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.

Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

DNIA …………………………………………..                               ……………………………………………………………………………………

                                                                                             Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej  

UMOWA nr

Zawarta w dniu ………………. r. w Rzeszowie pomiędzy:

Zespołem Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie z siedzibą ul. Sucharskiego 4 ,   35-225 Rzeszów NIP 813-10-21-90 , REGON 690268018

reprezentowanym przez :

Dyrektora Zespołu Szkół – mgr Bogdana Rączy

zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym,

reprezentowaną przez:

Zwanym dalszej części Wykonawcą

  • 1
  1. Przedmiotem umowy jest dostaw:
  2. Zamawiający zleca, a wykonawca przyjmuje do wykonania sukcesywną dostawę i sprzedaż artykułów spożywczych do stołówki Zamawiającego.
  3. Produkty stanowiące przedmiot umowy muszą odpowiadać Polskim Normą.

4.Zamówienia składane będą telefonicznie lub pisemnie co najmniej 24 godziny przed dostawą . W sytuacjach wyjątkowych Wykonawca dostarczy zamówiony towar w ciągu 2 godzin od złożonego zamówienia

5.Przedniot umowy realizowany będzie sukcesywnie w asortymencie i ilościach składanych bezpośrednio przez zamawiającego.

  1. Osoba realizująca dostawę art. Spożywczych obowiązana jest posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony przez Sanepid do transportu produktów spożywczych.
  • 2
  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem oraz z należytą starannością
  2. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego nie zachowania wymaganych warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru.
  3. Produkty muszą być świeże , oryginalnie zapakowane i przewożone w sposób gwarantujący właściwe warunki sanitarne na czas transportu i dostawy.
  4. Nie dopuszcza się dostawy produktów przeterminowanych lub z upływającym terminem przydatności do spożycia a także produktów nie oznaczonych czytelną datą ważności.
  5. W sytuacji, w której Zamawiający stwierdzi złą jakość art. spożywczych (produkty przeterminowane, niewłaściwie zapakowane lub o niewłaściwym smaku) - następuje zwrot produktów w całości lub części.
  6. Wykonawca odbiera zareklamowany towar samodzielnie w terminie niezwłocznym.
  1. Brak realizacji zamówienia lub odbioru towaru reklamowanego i dostawy towaru o właściwych parametrach jakościowych , upoważnia Zamawiającego do usunięcia produktów zareklamowanych i zakupu towaru od innego dostawcy. Koszty związane z tytułu strat Zamawiającego pokryje w całości Wykonawca.

8.Zamawiający zastrzega, że dostarczony przez Wykonawcę towar musi być świeży – w początkowym okresie przydatności do spożycia minimum 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostarczenia do Zamawiającego, musi odpowiadać wymaganiom jakościowym

zgodnie ze złożonym zamówieniem, musi posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, odpowiednią dla poszczególnego produktu.

  • 3

W celu zapewnienia skuteczności dostaw Wykonawca wskazuje osobę wraz z numerem telefonu , który posłuży Zamawiającemu do składania zamówień, reklamacji, i innych uzgodnień.:……………………………………………………..

  • 4
  1. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj.10 miesięcy licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy.
  2. Rozpoczęcie realizacji umowy ustala się na dzień 2.01.2018r., a zakończenie na dzień 31.12.2018r.
  • 5
  1. W trakcie trwania umowy obowiązują ceny przedłożone w ofercie cenowej przedstawionej przez wykonawcę.

2 Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności:

  1. a) Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w granicach +/- 20% w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w ZAPYTANIU OFERTOWYM w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby;
  2. b) Dopuszcza się zmiany cen jednostkowych produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS nie częściej niż raz na kwartał. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał. Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane począwszy od miesiąca. MAJ 2018r .;
  3. c) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  4. d) Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.

 

  • 6
  1. Wartość przedmiotu umowy wynosi

Netto ………………….

VAT…………………….

Wartość brutto…………………….

słownie: ……………………………

zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej

umowy.

  1. Ceny jednostkowe dostarczanych produktów spożywczych zawiera oferta.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w granicach +/- 20% w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
  3. Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.

 

  • 7

1.Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za wykonaną dostawę przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT na konto Wykonawcy.

  1. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego.
  • 8
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zawinione niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w następujących przypadkach i w wysokości:
  • 15% wartości umowy za nieuzasadnione odstąpienie od umowy lub gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. Termin zapłaty kary umownej wynosi 14 dni od dnia następnego po odstąpieniu od umowy.
  • 2% wartości dostawy z wadami za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostarczeniu zamówionych wyrobów wolnych od wad w miejsce wadliwych wyrobów.
  • 0,2% wartości dostawy niezrealizowanej w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
  1. Kary umowne oblicza się według wartości netto określonej w niniejszej umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, w przypadku jeśli szkoda wynikła z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, przewyższa wartość zastrzeżonej kary umownej bądź wynika z innych tytułów niż zastrzeżone.

3.Wykonawca nie będzie mógł zwolnić się od odpowiedzialności względem zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez niego było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów.

 

  • 9
    1. W przypadku uchybienia terminu dostaw przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje prawo jednostronnego odstąpienia od umowy i naliczenia kar umownych zgodnie z             8 ust. 1 pkt. 3.
    2. W sytuacji nieprzestrzegania warunków jakościowych towaru lub sanitarnych produkcji, transportu oraz wymaganych ważnych zezwoleń, Zamawiający ma prawo jednostronnego odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowymi i naliczenia kar umownych zgodnie z 8 ust. 1 pkt. 1.
  • 10

1.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności .

  1. Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia w formie pisemnej, dostarczonego osobiście lub listem poleconym drugiej stronie nie póżniej niż 30 dni przed datą rozwiązania umowy.
  2. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy.
  3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
  4. Wykonawca może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku nie dotrzymania terminu płatności.
  • 11

Właściwym do rozpatrzenia i rozpoznania sporów wynikłych na tle niniejszej umowy jest właściwy sąd dla Zamawiającego

  • 12

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Prawo Zamówień Publicznych.

  • 13

Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednej ze stron.

ZAMAWIAJĄCY                                                                                   WYKONAWCA

Do pobrania:
Pobierz plik (Dostawa warzyw i owocˇw zapytanie ofertowe 11.2017r.docx)Dostawa warzyw i owocˇw zapytanie ofertowe 11.2017r[zapytanie ofertowe]47 kB

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu